Vägdag 2

Veckans minus/plus: -0,5
Minus sen start: -1.1

Jag har ju som sagt bytt vägdag. Jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig utav en och en halv vecka, men det ser jag ju nu att det gått bra. Veckans middagar har dock bestått av pannkakor, pizza och hamburgare&pommes (Jag vet, jag skämms).
Till nästa vecka kan faktiskt vad som helst hända då jag började på nya p-piller igår, och det är ju väldigt individuellt om man går upp av dem eller inte. Men jag kör mitt race och vågen betyder faktiskt inte allt i min värld.
Om två veckor är det dags för mått och nya bilder, det är vad jag verkligen ser fram emot!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Roligt med ett minus!

Sv: Haha ja det har vi du! Du har dina fotbollsben och jag har mina förbaskade ridlår;) Dock rider jag inte längre men de stora musklerna i vaderna och låren är kvar -.-

2011-01-14 @ 09:28:21
URL: http://mintraningsdagbok.webblogg.se/
Postat av: Elin

Grattis till minus :) Alltså grejen är den att kroppen kunde inte få sig en riktig chock första veckan tror jag, för jag har hållt på som vanligt. Jag äter inget onyttigt längre, i såna fall är det ytterst lite. Därför måste jag chocka kroppen ännu mer :) Sen ska jag mäta om två veckor tror jag, eller så väntar jag till hela rivstarten är slut :)

2011-01-14 @ 10:32:36
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: lookinggoood

Tycker som dig, vågen betyder inte allt. Men det är alltid kul att se att man har gått ner lite, grattis! :D Läste om dina fina idrottsminnen här över, vad duktig du var! <3

2011-01-14 @ 20:14:20
URL: http://lookinggoood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0