Vägdag 2?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Jag skulle ju byta vägdag till fredagar men då får man ju inte riktigt en uppfattning om resultatet från första veckan, det blir liksom en och en halv vecka.
Så imorse ställde jag mig på vågen ändå, tänkte att det får bära eller brista.

Minus sen förra veckan: 1,2 kilo
Minus totalt: 1,8 kilo

Det enda jag har att tillägga är OJ! Jag trodde inte jag skulle gå ner så mycket bara för att jag la ner sötsakerna i en vecka, men där ser man. För övrigt så äter jag som vanligt. Känns som att jag borde förstora mina portioner lite eftersom jag inte vill gå ner så fasligt mycket i vikt, utan mer fokusera på att komma i from och trimma kroppen.
Vad tror ni? Ska jag behöva äta mer bara för att jag inte längre äter godis?

Kommentarer
Postat av: Paula

Bra jobbat! Jag tror inte att du ska äta mer bara för att du inte äter godis, godiset är ju som extra kalorier men om du däremot märker att du tappar alldeles för mycket vikt så kan det nog vara en bra idé att öka på portionerna. Men nu i början borde du nog hålla dig till dina normala portioner :)

2011-01-16 @ 17:42:43
URL: http://livehealthier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0