Push it real hard

Sista dagen innan skolan drar igång igen. Det är då den riktiga utmaningen börjar, nämligen att hinna med och orka all träning. Får helt enkelt göra det bästa utav det, och idag har jag varit flitig (eller ska vara). Jag körde nämligen en 45 minuters powerwalk imorse följt utav 15 minuter löpning. Som jag saknat löpningen, men vilket sketväder vi haft som satt stopp för det.
I kväll hade jag tänkt bege mig till gymmet för ett hårt styrkepass, så om jag kommer till skolan imorgon utan att ha ont i varenda liten muskel så har jag misslyckats! ;D

Kommentarer
Postat av: Missfatty

Åh tack så mycket för tipsen! :)

Håller du på att gå ner i vikt eller bara träning o bra kost? :) kramar

2011-01-10 @ 16:09:14
URL: http://missfattygoesck.blogg.se/
Postat av: Missfatty

Jag vill först och främst gå ner till min idealvikt :) 55-60 kg och sen träna upp mig så mycket jag vill och hela tiden sträva mot att leva så sunt jag kan. Utan att det är överdrivet :)

2011-01-10 @ 16:59:48
URL: http://missfattygoesck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0