Nyårslöften?

Jag märker att det är många (så som mig) som startat nya bloggar nu i årsskiftet, och många har som mål att leva ett sundare och hälsosammare liv. Nu undrar jag om det är någon som har något annat nyårslöfte än just träning och mat? Vissa människor kan ha väldigt konstiga men även roliga nyårlöften, min mamma hade som nyårslöfte att inte ha något nyårslöfte. Hmm, ska jag räkna det som att hon redan sumpat det?

Själv har jag som nyårslöfte att jag ska spara ut mitt hår! Jag har visserligen redan långt hår men vill ha enda ner till naveln i sommar. Väldigt opraktiskt, men så snyggt ;D
Så vad säger ni, har ni några udda nyårslöften?



Kommentarer
Postat av: Paula

Jag har ett nyårslöfte om att jag ska ta körkort (orkar verkligen inte haha) och att jag ska spara pengar :)

2011-01-11 @ 09:44:09
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: lookinggoood

Mina nyårslöften är att borsta tänderna bättre, spara ut håret, bli bättre på matte, hahaha :P <3 Hur mår du?<3

2011-01-11 @ 10:10:02
URL: http://lookinggoood.blogg.se/
Postat av: I can make it happen!

Mitt nyårslöfte är att när jag vill göra någonting så "Just Do It".. Det är mitt nyårs motto typ... I hela mitt liv typ har jag varit osäker på allt jag gör och inte gör.. Vad jag vill göra liksom... Jag är så osäker så jag vågar inte.. Så mitt Nyårslöfte är att jag ska bara göra det ja tänker på utan att analysera och tänka på alla konsekvenser (okej, nästan alla)...

2011-01-11 @ 22:08:57
Postat av: I can make it happen!

Mitt nyårslöfte är att när jag vill göra någonting så "Just Do It".. Det är mitt nyårs motto typ... I hela mitt liv typ har jag varit osäker på allt jag gör och inte gör.. Vad jag vill göra liksom... Jag är så osäker så jag vågar inte.. Så mitt Nyårslöfte är att jag ska bara göra det ja tänker på utan att analysera och tänka på alla konsekvenser (okej, nästan alla)...

2011-01-11 @ 22:09:25
URL: http://icanmakeithappen.blogg.se/
Postat av: Paula

Haha ja jag vet, sen känns det jäääkligt jobbigt att ta tag i det hela också. Men jag ska, måstemåstemåste!

2011-01-11 @ 22:32:50
URL: http://livehealthier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0