Motivationstips #2

Om du har bestämt dig för att ta tag i träningen så är det absolut en motivationsbost att köpa sig nya snygga träningskläder! Att ha en säckig gammal säck t-shirt och mjukisbyxer är inte speciellt motiverande att hoppa i varje dag för ett träningspass. Att i stället sätta på sig nya fräscha träningskläder med lite roliga färger gör dig mer peppad på att träna.

Tänk på att det viktigaste är dock inte att ha snygga träningskläder, utan att dem är praktiska för just ditt träningspass och att du känner dig bekväm i kläderna. Vissa kan tycka att tighta träningskläder motiverar en så man ser exakt vad man vill jobba bort, medans andra tycker det känns jobbigt att "blotta" sig på det viset. Det finurliga är att man väljer helt själv ;D

Sen kan inte alla vara lika snygga som Doutzen Kroes förmodligen är på gymmet.

Kommentarer
Postat av: lookinggoood

sv Jag håller faktiskt med dig... men efter som det har vart jullov har jag inte riktigt orkat laga någon bra lunch... Men nu blir det ändring på det :) Jag är fjorton år. <3 Bra Motiveringstips, föresten. Jag köpte nya kläder i veckan. Jag älskar redan att träna i dom! :D

2011-01-11 @ 20:52:20
URL: http://lookinggoood.blogg.se/
Postat av: Paula

Plus att om man investerar i bra grejer så är det ju bara slöseri med pengar om man inte använder dem ;)

2011-01-11 @ 23:02:51
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bra tips där, håller med :) Bra träningskläder är viktigt.

2011-01-14 @ 19:06:36
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0