Min historia

Rubriken låter med seriös än vad den är. Jag tänkte bara ge er en kort presentation om mig själv och min bakgrund. Så jag antar att vi hoppar några år bakåt i tiden.

Jag har alltid varit en idrottstjej. Tro det eller ej. Jag har spelat fotboll, innebandy, volleyboll och i tidiga år även friidrott. Visserligen inte på hög nivå men träningar i alla fall 4 gånger i veckan.
Samtidigt som jag tränat så har jag ätit för jämnan. Godis, sötsaker och skräpmat är helt min melodi. Fast även om jag proppat i mig godis varje dag de senaste åren så har de inte märkts på min kropp, för jag föddes med en ämnesomsättning som är till duga.
Trots att jag aldrig varit tjock, så har jag sedan tonåren alltid varit lite extra kurvig om man får säga så. Jag har haft stora fotbollsben sedan jag gick i 5;an och efter att ha lagt ner fotbollen för något år sedan så sitter dem fortfarande kvar, fastän jag inte rört på fläsket på ett halvår.

Men, så slog det mig härom dan när jag låg och degade i soffan med en påse chips på magen. Jag ska komma i mitt livs form! Jag ska trimma kroppen så att jag för en gångs skull får min drömkropp! Jag ska lägga in några löprundor, bygga muskler på gymmet och bli smidigare än någonsin.
Varför då? Så jag slipper stå i vassen hela sommaren som hon på tv-reklamen säger! Haha nej, så illa är det ju inte, men ni fattar vinkeln. Varför gå runt med små nojor när du kan göra någonting åt dem?
Så nu dammar jag av gymkortet och knyter på joggingskorna, för nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0