Matdagbok 26/1

Jag har kommit på det! För att få tillbaka min matmotivation så ska jag börja skriva matdagbok! För när jag står där framför skafferiet så kommer jag tänka, vill jag verkligen skriva upp all den här skiten på bloggen? Kanske är detta den lilla extra kicken jag behöver. Idag har varit precis lika illa som när jag bröt godislöftet i fredags, but here wo go anyway:
Frukost 7:00 - Två skogaholms mackor och ApelsinJuice (äter aldrig såhär lite till frukost, försov mig idag)
Mellanmål: 10:00 - Två skogaholms mackor
Lunch 11:30 - Potatis med skinkstek, gräddsås och äpplemos
Mellanmål (?) 12:30 - Chokladboll....
Mellanmål 2 (?) 15:00 - Två rader marabou choklad...
Hahaha, nu skäms jag. Som sagt, så här mina matvanor sett ut i säkert 3 år, men det har inte berört mig så mycket eftersom jag tränar så mycket. Grejen är den att jag inte är hungrig och det är därför som jag stoppar i mig massa onyttigheter, nej. Jag är bara så oerhört sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0