Jag ligger då inte på latsidan!

Bara för att jag är inne i en liten svacka matmässigt får ni absolut inte tro att jag gett upp hoppet på att komma i mitt livs form! Jag har sedan flera år tillbaka tränat minst 4 gånger i veckan är van att röra på mig varje dag, ibland två gånger per dag. Men jag är så trött på alla lokaler och den instängda känslan, vill kunna ut och springa 1 mil med solen i nacken och ipoden som pumpar ut härliga sommarlåtar, men just nu känns det så långt borta!
Om några timmar ska jag dra mig till gymmet för ett boxpass! Gud nåde den som hamnar med mig idag, cause today i'm fierce!

Kommentarer
Postat av: Paula

JAG LÄNGTAR OCKSÅ EFTER SOMMAR!!

2011-01-26 @ 18:03:30
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul med boxpass :D Längtar också till sol och varmare, så att man kan bege sig ut i tunnare kläder och bara springa på :)

2011-01-27 @ 13:25:56
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0