1. Min idrottsbakgrund

Jaha, punkt ett på listan is about to be done.
Min idrottsbakgrund är ganska lång och intensiv. Jag började redan i unga år att friidrotta, även om det på den tiden var mest lekar och stafetter som gällde. Jag har alltid varit snabb, lång och ganska stark, vilket var till stora fördelar i många utav grenarna. Trots detta så la jag av ganska snabbt i brist på intresse, och då var jag nog runt 7 år.

Istället så började jag spela fotboll efter att ha lagt ner friidrotten. Det har jag spelat sen dess och som högst i divsion 3, men i höstas så tog jag mitt lilla årliga uppehåll och vi får helt enkelt se om jag tar upp fotbollen senare i vår.

Jag har även spelat innebandy till och från med lite äldre lag, men fann mig själv vara lite för aggresiv för den sporten och la ner den för några år sedan.

Utöver det så har jag spelat volleyboll i tre år nu, och har det mer som en liten hobby än som slavblodigt allvar. Jag spelar det mest för att det är så himla kul och inte för att det ger så mycket.

I högstadiet hade min hemstad ofta skolmästerskap och jag var ofta uttagen i någon form av gren varje år, allt från 100 meter, kula, spjut, 800 m till terränglöpning. Jag vann även några medaljer i grenarna.

Förutom detta så har jag även gått några danskurser som yngre och även sprungit rätt många lopp, men då mest på skoj och inte tävlingsmässigt.

Puh, det var nog allt om min träningsbakgrund. Känner mig så gammal när jag sitter och rabblar upp på detta viset, fastän jag inte fyllt 18 ännu.

Jag i en volleybolltunering förra hösten.

Kommentarer
Postat av: lookinggoood

Vad söt du är! :D Idag överraskade jag mig sjäv med att orka mycket mer på joggingturen, powerwalken och styrketräningen :D Stolt <3 Hejdå på dig!

2011-01-12 @ 20:54:35
URL: http://lookinggoood.blogg.se/
Postat av: lookinggoood

sv Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :D Vet du vad? Jag bryr mig inte om siffrorna på vågen, dom får visa vad dom vill, bara jag tycker jag är snygg och fin är jag nöjd! :D <3 Jag har också dansat, gör det än i dag. Det är mitt skäl att leva <3

2011-01-12 @ 22:16:52
URL: http://lookinggoood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0